среда, 22 апреля 2020 г.

21.04.2020

3-АД

Підібрати цікаву гімнастику пробудження для дітей дошкільного віку.(2 шт.)

Відповіді залишаємо в коментарях.


7 комментариев:

  1. „Прокидаймось”

    Лунає тиха, спокійна музика. Вихователь пропонує дітям відкинути ковдри.
    „Розбудить сусіда” – повороти головою праворуч-ліворуч.
    „Потяглися” – лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. Підняли руки вгору, опустили за голову – потяглися; опустили руки вниз.
    „Хто ще спить?” – сидячи на ліжку, ноги прямі, руки на по-ясі. Підняли плечі вгору (вдих); опустили плечі(видих).
    „Шукаємо черевички” – сидячи на ліжку, ноги опущені на підлогу. Нахилитися вперед, дістати носиком колін(видих); сісти рівно(вдих).
    „Виросли великі” – стоячи біля ліжка. Піднятися на носки, потягнутися руками вгору; опуститися.
    Гімнастика закінчується ходьба по корекційній доріжці.

    Вихователь ніжно промовляє:

    Хто так солодко тут спить?
    Треба прокидатися –
    Оченята відкривати
    І зарядку починати.

    Під спокійну музику діти прокидаються, скочують ковдри на край ліжка.

    „Потягування” В.п. – лежачи на спині, руки вздовж тулуба, ноги разом.1 – підняти руки вгору, носки ніг витягнути-подивитися на носок. 2 – в.п.
    „Почергове піднімання ніг” В.п. – лежачи на спині, руки під головою. 1 – підняти праву пряму ногу якомога вище – подивитися на носок. 2 – в.п. 3 – 4 – те саме з лівої ноги.
    „Погойдування” В.п. – лежачи на спині, ноги зігнути в колінах, притиснуті руками до грудей. 1-підтягти до колін голову, погойдатися на спині. 2 – розслабитися.
    „Прогинання” В.п. – лежачи на животі, ноги прямі, руки зігнути в ліктях. 1 – випрямити руки, прогнутися у спині, подивитися на стелю. 2 – в.п.
    „Розведення рук” В.п. – сидячи на ліжку, ноги опущені вниз. 1 – руки в сторони; 2 – обхопити себе за плечі.
    „Повороти голови” В.п. – сидячи на ліжку, ноги опущені, руки на колінах. 1 – повернути голову праворуч; 2 – повернути ліворуч.
    „Повороти тулуба” В.п. – стоячи, руки в боки. 1 – поворот тулуба праворуч; 2 – в.п. 3 – 4 – те саме ліворуч.
    „Зайчатка”

    Під легку музику діти прокидаються від сну.
    Вихователь говорить:

    Доки ви спали, до нас у гості прибігли зайчатка. Візьміть кожен свого зайчика і посадить на животик. Діти виконують рухи з уявними іграшками.

    „Привітайтеся із зайчиком”. – нахил голови вперед з в.п. – лежачи на спині.
    „Підніміть зайчаток високо”. З в.п. – лежачи на спині діти піднімають руки з уявними зайчиками вгору, опускають їх.
    „Покладіть зайчиків біля себе”. В.п. – те саме. Перекати тулуба вліво – вправо так, щоб торкнутися уявним зайчиком ліжка.
    „Посадіть зайчика на пальці ніг”. В.п. – лежачи на спині, руки на животі тримають уявного зайчика. 1 – піднятися, нахилитися вперед, торкнутися руками пальців ніг (видих); 2 – в в.п. (вдих).
    „Покатайте зайчика”. В.п. – сидячи, руки на колінах, ноги прямі. Ходьба на стегнах до кінця ліжка і назад.

    ОтветитьУдалить
  2. „Проліски”

    Синє – синє небо, хмаринок немає,
    Вже лагідне сонце усе зігріває,
    Де танути сніг ще лише починає,
    Там проліски – очі Весна відкриває.

    Звучить музика, діти лежать із заплющеними очима.

    Тепло — і Веснонька очі відкрила,
    Холодно — знову повіки стулила,
    Тепло — радіють ясні оченята,
    Холодно — знову їм хочеться спати.
    Та в піжмурки грати
    Зима вже стомилась,
    Зігрілися квітоньки й зовсім збудились.

    1. В.п. – руки вздовж тулуба. Діти виконують гімнастику пробудження для очей: розплющують і заплющують очі.
    З-під білого снігу ледь-ледь визирають,
    Тендітні голівки угору здіймають.

    2. В.п. – те саме. На першу і третю ритмічні частини кожного рядка підводять голови й витягують шиї. В в.п.
    Щоб далі рости, в них ще сили немає:
    У стеблах під снігом ще соки дрімають.

    3. В.п. – те саме. Повертають голову праворуч – ліворуч, піднімаючи відповідне плече й торкаючись ним підборіддя. В в.п.
    Та сон проминув, стебла всі потяглися
    І, повнячись соком, угору звелися.
    Як рухався сік, то й вони підростали,
    Тяглися, тяглися й великими стали.

    4. В.п. – те саме. Потягування: повільно піднімають угору руки, випростовують ноги, тягнучи носки. В в.п. повільно піднімають руки, згинаючи їх у ліктях і притискаючи кулаки до плечей, трохи випинають груди вперед, потягуються. В в.п. про-стягають руки вперед і, трохи відриваючись від ліжка, підводяться. В в.п.
    А де ж це листочки?
    Згорнувшись, дрімають…
    Та ось вони спинки свої випрямляють
    І тягнуть верхів очки вгору і в боки,
    Угору і в боки, зміцнілі від соку.

    5. В.п. – сидячи на зігнутих ногах, руки схрещені на грудях, тулуб нахилені донизу й голова чолом притиснена до колін. В в.п.
    Та й виросли квіти великі нівроку.
    І сніг вже розтанув із правого боку,
    А з лівого гарно дзюркоче водичка.
    Ліворуч ще голо, праворуч — травичка.

    6. В.п. – стоячи на колінах, притиснуте одне до одно-го, руки вздовж тулуба. Обертають тулуб ліворуч – праворуч, водночас відводячи за спину відповідну руки.
    Ось проліски вітер узявся хитати
    І в різні боки стеблинки схиляти.
    Та стебла гнучкі, й вітру їх не зламати,
    Хоч як хай хита, будуть прямо стояти.

    7. В.п. — стоячи біля ліжка, ноги на ширині ступні, руки на поясі. Нахиляти тулуб ліворуч – праворуч; вперед – назад.
    Їм сік землі корінці набирали.
    Так щедро вона їм його дарувала –
    Удень дарувала і темної ночі,
    Щоб сонцю всміхалися Весноньки очі.

    8. В.п. – стоячи біля ліжка, ноги на ширині ступні, руки вздовж тулуба. Почергово піднімають зігнуті в коліні праву-ліву ногу; обхопивши коліно руками, притискають його до живота.
    Погляньте, як проліски сонце вітають!
    Муратова

    ОтветитьУдалить
  3. ПРИГОДИ КАШТАНЧИКІВ
    Комплекс ранкової гімнастики пробудження для дітей 4-5 років

    Вступна розповідь педагога

    Восени стається багато див, одне з них — народження ка­штанчиків. Ще зовсім недавно на високих крислатих деревах ховалися між широкого листя зелені їжачки-круглячки. Разом грілися на сонечку, підставляли йому свої голочки, злегка роз­гойдувалися, коли вітерець дму­хав їм у боки. Та прийшов час — і їжачки зістрибнули з висоти на землю. Розкрилися колючі кожушки, а з них визирнули гла­денькі м'ячики — каштанчики. І почалося у них цікаве, повне пригод самостійне життя.

    Вправа "Поява на світ"

    З в.п. лежачи на спині в положен­ні групування діти погойдуються вперед-назад, вліво-вправо.

    Ще одне зусилля — і каштанчики скинули з себе тепер уже не потрібну захисну шкаралуп­ку, вивільнили ручки й ніжки.

    Вправа "Перші рухи"

    З в.п. лежачи на спині в положен­ні групування діти виконують різні рухи прямими руками вгору-вниз, в сторони-всередину і т.д.

    Раптом подув холодний осін­ній вітер, змерзли каштанчики і вирішили зігрітися.

    Вправа "Гріємося"

    З в.п. лежачи на спині в положен­ні групування діти виконують різні рухи руками і ногами, піднятими над опорою.

    Зігрівшись, наші кругленькі друзі почали перевертатися з боку на бік, роззиратися, куди ж вони потрапили.

    Вправа "Роззираємося довкола"

    З в.п. лежачи на спині діти викону­ють перевороти зі спини на живіт і навпаки.

    Раптом каштанчики побачили перед собою гарні осінні лис­точки — жовті, багряні, червоні, оранжеві — і захотіли з ними по­знайомитися.

    Вправа "Нумо познайомимося"

    З в.п. лежачи на животі, руки напівзігнуті, на опорі діти викону­ють плавні віджимання на руках, піднімаючи верхню частину тулуба, таз при цьому відпочиває на опорі.

    І каштанчики, й осінні листоч­ки дуже раділи знайомству. Аж тут знову звіявся вітерець, під­хопив листя і поніс над землею. "Ходіть-но до нас, політаймо разом!" — покликали листочки нових друзів.

    Вправа "Разом з вітерцем"

    З в.п. лежачи на животі, руки напів­зігнуті, на опорі діти віджимаються на руках до повного їх випрямлен­ня, відриваючи тулуб від підлоги і піднімаючи по черзі кожну з ніг.

    Потанцювавши з вітерцем і листочками, каштанчики виру­шили на пошуки пригод.

    Вправа "На пошуки пригод"

    Діти повзають на чотирьох (на ліктях і ко­лінах) спочатку вперед, а потім назад.

    По дорозі їм зустрівся страш­ний павук.

    Вправа "Страшний павук"

    З в.п. на задніх низьких чотирьох, діти розгойдуються вперед-назад, ви­тягаючи по черзі кожну напівзігну­ту ногу то вперед, то вгору.

    Каштанчики поспішили далі — аж надто грізним був вигляд па­вука!

    Вправа "Годівничка для птахів"

    З в.п. на чотирьох (на кистях і колінах) діти випрямляють ноги і стоять так якийсь час, зображуючи годівничку з високим дахом, при цьому злегка розгойдуються вперед-назад.

    Каштанчики втомилися від своєї першої подорожі по зем­лі, тож зупинилися перепочити і ще раз уважно оглянути все до­вкола.

    Вправа "Краса навколо!"

    З в.п. сидячи, руки в упорі ззаду діти повільно повертаються по чер­зі в обидві сторони за допомогою приставних кроків.

    Який же гарний осінній ліс! Скільки барв! Якого кольору лис­точки ви бачите? Які запахи від­чуваєте? Що чуєте? Я от почула тихий стук. Як гадаєте, що це? Це білочки стукають горішками!

    Вправа "Білочки з горішками"

    З в.п. на низьких колінах (сидя­чи на п'ятах) діти стають на ви­сокі коліна, зображуючи мімікою і рухами, як білочки видобувають зернятка з горішків.

    А ще чути, як шелестять сухі листочки на деревах.

    Чуєте, хлопчики і дівчатка, як осінь нагадує нам, що спекотне літо вже давно позаду, а попе­реду — сніжна зима, теж дуже гарна пора!

    Ранкова гімнастика пробудження завершилася, діти виходять із зали в колоні по одному, слідуючи за педагогом.

    ОтветитьУдалить
  4. Молодша група

    “Котики”

    Спить наш котик чи дрімає,

    Оченята відкриває.

    В.п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба, очі відкриті.

    1 – закрити очі.

    2 – відкрити. (4 рази).

    1 – повести очима вправо, вліво,

    2 – підняти голову,

    3 – опустити голову.

    4 – повести очима вправо, вліво. (4 рази).

    Мишку з’їв сіренький котик

    І погладжує животик.

    В.п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба, очі відкриті.

    1 – колові рухи руками по животі. (4 рази).

    Любить котик потягатись,

    На сонечку вигріватись.

    В.п.: руки догори.

    1 – потягнутися всім тулубом.

    2-3 – повернутися на правий (лівий) бік.

    4 – в.п. (2 рази).

    Лапки в котика м’якенькі,

    Наш коточок веселенький.

    В.п.: повернутися на живіт, руки вздовж тулуба.

    1-4 – довільні рухи руками і ногами.

    5-8 – теж саме в положенні лежачи на спині. (4 рази).

    “М’ячик”

    М’ячик – кругленький бочок

    Гарно потягнувся,

    Покотився на лужок,

    Потім повернувся.

    В усі боки нахилявся,

    Своїх друзів видивлявся.

    Ось який, ось який,

    М’яч веселий, чарівний!

    В.п.: лежачи на спині.

    1 – підняти руки вгору, потягнутися.

    2 – в.п. (4 рази).

    В.п.: лежачи на спині.

    1-2 – повернутися на живіт.

    3-4 – в.п.

    В.п.: сидячи, руки в боки.

    1-2- нахилитись уперед.

    3-4- вирівнятись.

    В.п.: лежачи на спині, довільні змахи руками та ногами.

    ОтветитьУдалить