понедельник, 27 апреля 2020 г.

28.04.2020

3-АД

Підібрати ігри для розвитку дітей вдома.

Відповіді залишаємо в коментарях.

6 комментариев:

  1. Утримай сірники
    Покладіть на стіл п'ять сірників і спробуйте взяти один із них великими пальцями.Тепер підніміть другий сірник двома вказівними пальцями.Тепер третій — двома середніми пальцями.Потім четвертий — двома безіменними.І,нарешті,п'ятий — двома мізинцями.Хто упустив сірник,залишає гру!

    Лабіринт.На підлозі за допомогою крейди або мотузка обмежте траси,по яких ітимуть діти.Для маленьких дітей завдання буде простим — пройти по лабіринту і не наступити на мотузок або лінію.Для дітей старшого віку завдання можна ускладнити.Дітей об'єднати у пари.Тому гравцеві,який проходитиме лабіринт,зав'язати очі,а його напарник повинен подавати чіткі команди — куди повернути,де зупинитися.

    Їстівне-неїстівне.Обирається ведучий,інші учасники сідають на лавицю.Ведучий по черзі кидає кожному гравцеві м'ячик і одночасно називає який-небудь предмет.Якщо предмет їстівний - м'ячик потрібно зловити,якщо ні - відбити.Хто помилився,стає на місце ведучого.

    Де мій ґудзик?Якщо сірникових коробок у вас багато,можна їх склеїти в декілька рядів,як ящики в комоді.Іграшкове цуценя принесло з собою ґудзик (монету,фішку,скріпку та ін.) і хоче покласти його в ящик.Воно кладе іграшку в один із ящиків і розмовляє з малюком,розповідаючи про себе.Потім запитує малюка,у якому з ящиків його ґудзик.Місце,куди цуценя кладе ґудзичок,постійно змінюється.Тривалість розмови постійно збільшується.Це завдання відмінно тренує зорову пам'ять і увагу дитини.

    Здогадайся – що це?Дуже весела гра,брати участь можуть і дорослі.Вибирається ведучий.Він задумує який-небудь предмет,пише його на папірці,а потім намагається зобразити його мімікою і жестами,решта учасників,намагаються здогадатися про що йде мова.Хто першим здогадався - стає новим ведучим (або отримує приз).

    ОтветитьУдалить
  2. 1.Покажи та вгадай емоцію
    Роздрукуйте фото людей з різними емоціями, які розрізняє ваш малюк. Перед початком гри поговоріть про те, що відчувають люди на цих картинках. Складіть картинки разом та по черзі показуйте дитині. Вона повинна без слів показати емоцію, а ви — вгадати.
    2.Вгадай предмет
    Хтось з батьків може загадати будь-який предмет, який є у кімнаті, а дитина має його вгадати. Давайте малечі підказки, але не забувайте, що дитина має думати і самостійно. Потім можна помінятися місцями, нехай малюк потренується загадувати і давати дорослому підказки.
    3.Крокодил
    Ця гра подобається дорослим і дітям. Чим молодші учасники, тим простіші слова варто загадувати. Тут задіюється логіка, розвиваються артистичні здібності, міміка.

    Скажіть одній дитині тварину чи річ, яку ви загадали, а вона має показати її за допомогою жестів. Той, хто першим вгадає, показуватиме наступним.
    4.Твістер
    У "Твістер" люблять грати всі, адже ця гра розвиває фізичні здібності дитини та тренує розтяжку. Кожна дитина має стати рукою чи ногою на відповідний колір, яку назве ведучий. Грати можна до першого падіння.

    ОтветитьУдалить
  3. Відбитки
    Візьміть аркуш паперу і прикріпіть його краї скетчем до плоскої поверхні. Покладіть під аркуш дрібний плоский предмет — монету, ключ або брелок. Нехай малюк легенько проводить олівцем по паперу, щоб на поверхні аркуша з'явився відбиток захованого предмета.
    Стрибки по цифрах
    На картонках намалюйте великі цифри і розкладіть їх на підлозі на такій відстані, щоб дитина могла перестрибнути від однієї до іншої. Попросіть дитину стрибнути, наприклад, на цифру 2, потім на цифру 7, потім на 1, потім на 4 тощо. Завдання можуть бути будь-якими: стрибати по порядку, стрибати тільки по парних числах, складати, наприклад, подумки 2 і 1, стрибати на цифру 3.
    «Знайди пару»
    Підберіть кілька пар шкарпеток (рукавичок, взуття). Візьміть один носочок, дайте його дитині і попросіть, щоб він знайшов інший такий же. Якщо дитині важко це зробити, допоможіть йому. Наприклад, зверніть його увагу на відмітні особливості – колір, елементи візерунка, розміру і т. п. Дайте йому інший предмет з купи і подивитеся, чи зуміє він знайти йому пару. Гра розвиває зорову пам’ять і допомагає запам’ятати кольори.

    ОтветитьУдалить
  4. «Крокодил»
    Весела гра-пантоміма на вгадування задуманих слів. Під час відгадування дозволяється:

    використовувати жести і міміку, танці, стрибки та кривляння;
    приймати будь які пози; показувати слово цілком або частинами;
    кивати головою «так» і «ні».
    Але забороняється писати і малювати, вимовляти склади і літери (навіть без звуку, одними губами), показувати букви або передавати літери мовою жестів.

    Спілкування мовою жестів
    Спробуйте вигадати свою сімейну мову, де кожна буква — окремий жест.

    Психолог відзначає, що гра — дуже хороша для дітей 4-5 років, і в сім’ї Світлани вона переходить з покоління в покоління, рятуючи в певних ситуаціях.
    З букв одного слова — складати інші слова

    Наприклад, з букв слова «Трансформатор» можна скласти «Торт», «Трон», «Березень», «Рот», «Форма», «Форт» та ін.).
    «Морський бій» — розставляйте свої кораблі навіть на звичайному аркуші паперу й намагайтеся влучити по ворожих. Азарт кожному капітану гарантуємо!
    Твістер.

    ОтветитьУдалить