четверг, 8 октября 2015 г.

ДОДАТОК
 до наказу Міністерства освіти і науки України 
від 16.06. 2015 р. № 641 

ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ І МОЛОДІ

ЗМІСТ І ФОРМИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
 Дошкільна освіта
1. Розробити та апробувати парціальну програму «Україна – наша Батьківщина» для дітей старшого дошкільного віку .
2. Розробити методичні рекомендації з організації занять, сюжетно- рольових ігор, творчих конкурсів, сценаріїв свят з національно- патріотичної тематики.
 3. Розробити методичні рекомендації щодо залучення батьків до національно-патріотичного виховання дітей «Батьківська школа».
4. Розробити тематичні плани роботи ДНЗ з організації національно- патріотичного виховання дошкільників за темами:
 моє ім’я;
 моя сім’я (сімейні традиції, сімейні реліквії, професії в моїй родині, світ родинних захоплень, сімейні обов’язки тощо);
  моє місто/село (пейзажі, символи, історичні, культурні і природні пам’ятки, народні промисли);
  моя країна (державні символи, столиця, державні свята;  національності, які живуть в Україні, їх національні костюми, пісні і танці, національні страви).
5. Ввести до системи дошкільного виховання (державних та недержавних установ) розвивальні технології та заняття з формування у дитини моральних уподобань і здійснення вчинків, пов’язаних з патріотичною позицією.



Комментариев нет:

Отправить комментарий