понедельник, 30 марта 2020 г.

3 тиждень дистанційного навчання - 31 березня
3-АД
Проведення різних видів праця з дітьми дошкільного віку.

Завдання: скласти конспект проведення різних вид праці в ЗДО. (вікова група ваша)

2 комментария:

  1. Тема. «І в саду, і на городі»

    Мета:

    Фізичний розвиток

    Учити використовувати свої фізичні дані для спільної роботи з дорослими, виконуючи короткотривалі доручення, дотримуватись основних правил поведінки у природі, емоційно реагувати на дари природи.

    Емоційно-ціннісний розвиток

    Розвивати умінні розпізнавати овочі й фрукти, впізнавати рослини найближчого оточення.

    Пізнавальний розвиток

    Поглиблювати знання дітей про овочі та фрукти, особливості їх вирощування та способи вживання в їжу.

    Мовленнєвий розвиток

    Удосконалювати вміння дітей відповідати на запитання та відгадувати загадки. Збагачувати словниковий запас дітей, розвивати зв’язне мовлення.

    Художньо-естетичний

    Удосконалювати вміння помічати яскраві ознаки пір року, відображаючи їх у своїй художній діяльності.

    Креативний

    Виховувати почуття задоволення від процесу та результату своєї праці.

    Матеріал: малюнки із зображенням овочів та фруктів, кошик із площинним зображенням овочів та фруктів, два аркуші ватману з фоновим зображенням саду, городу, чарівна торбинка, лялька-кухарчук.



    Хід заняття :

    Вихователь. Малята, сьогодні ми поговоримо про ті дари природи, які люди вирощують у садах та на городах. Їх дуже багато і всі ми їх любимо. Як назвати одним словом все те, що росте на городі? Як називаються плоди, що достигають у садках?

    Дидактична гра „Городники та садівники”.

    Розміщую перед дітьми два аркуші ватману з фоновим зображенням саду та городу, ставлю кошик із зображенням овочів і фруктів. Кожна дитина по черзі підходить до кошика і дістає один плід та розповідає про нього: овоч це чи фрукт, як називається, якого кольору та форми, де він росте. Дитина виставляє плід на відповідний аркуш ватману і відповідно стає „городником” чи „садівником”.

    Наприклад, це – помідор. Помідор – це овоч. Він червоного кольору, круглої форми. Помідор вирощують на городі.

    Звертаю увагу дітей і пропоную назвати все те, що росте на городі, і все те, що росте у саду.

    Фізкультхвилинка.

    На городі працювали,

    Ріпу, моркву виривали.

    І в садочку ми бували –

    Груші-яблука зривали.

    Гарний урожай зібрали,

    Всі раділи, танцювали.

    Вихователь збирає малят навколо себе і показує їм ляльку-кухаря.

    Вихователь. Прийшла до нас лялечка-Варка,

    Вона нині куховарка.

    Підкажіть ви їй малята,

    Як усе це готувати.

    Лялька дуже хоче приготувати щось на обід, але забула, як це зробити. Давайте ми їй допоможемо.

    Що треба зробити з овочами і фруктами перед тим, як їх вживати чи готувати?
    Навіщо мити овочі і фрукти?
    Які овочі слід обов’язково почистити?
    Які овочі можна вживати сирими?
    Що готують із сирих овочів?
    Які овочі можна засолити на зиму?
    Які страви можна приготувати із картоплі?
    Що можна приготувати із фруктів?
    Яке варення можна приготувати із яблук, слив, груш, абрикосів, вишень?
    Лялька-Варка дякує дітям за допомогу та пропонує відгадати загадки.

    Дидактична гра „Впізнай за смаком”.

    Вихователь. Певно, ще ніхто не знає,

    Що на вас сюрприз чекає –

    Дивовижний, непростий,

    Таємничий і смачний.

    Дидактична гра „Чарівна торбинка” (овочі та фрукти

    ОтветитьУдалить