пятница, 7 октября 2016 г.

Аплікація у старшій групі на тему «Снігурі на гілках»
Мета: вчити дітей передавати в аплікації образ снігура, особливості форми голови і тулуба, хвоста (вырезывая по частинах з кольорового паперу), дотримуючись відносну величину. Передавати забарвлення снігура. Вчити красиво розташовувати зображення на аркуші. Закріплювати вміння брати участь у колективній роботі, знаходити місце своєму зображенню в загальній композиції. Розвивати естетичне сприйняття.
Завдання:
Розвиваючі: розвивати у дітей творчі здібності, почуття прекрасного, вміння розуміти і цінувати красу і багатство навколишнього світу.
Освітні: продовжувати вчити дітей акуратно наклеювати деталі, користуватися клеєм і пензликом; закріплювати назви геометричних фігур;
Виховні: Виховувати дбайливе ставлення до птахів, любов до живої природи і бажання піклуватися про птахів; акуратність та уважність.
Демонстраційний матеріал: ілюстрації із зображенням зимових пейзажів, снігурів. Зразок, виконаний вихователем.
Матеріали до заняття: великий аркуш паперу світлого тону з намальованим деревом з широко розходяться гілками, кольоровий папір, ножиці, клей.
Методичні прийоми: загадування загадок, бесіда-діалог, розглядання ілюстрацій та бесіда з ним, фізкультхвилинка «Снігурі», продуктивна діяльність, підведення підсумків.

Хід заняття
1.Беседа
- Скажіть, діти, яка зараз пора року?
- А яких птахів взимку на вулиці ми можемо побачити?
- Як одним словом можна назвати птахів, які залишилися зимувати з нами?
- Молодці! А тепер вгадайте загадки. Розгадавши їх, ви дізнаєтеся, кого ми сьогодні будемо майструвати.
Красногрудый, чернокрылый,
Любить зернятка клювати.
З першим снігом на горобині 
Він з'явиться знову.
Взимку на гілках яблука!
Скоріше їх збери!
І раптом злетіли яблука,
Адже це...(Снігурі)
-Молодці! Знайомтеся - це снігур. Показ ілюстрацій. Снігур отримав свою назву за те, що він прилітає до нас разом зі снігом, і живе всю зиму. Снігур - красива, спокійна птах. Подивіться уважно, і запам'ятайте, як він виглядає. Верхня частина голови, крила і хвіст у нього чорні. А грудка, черевце і щоки червоні. Дзьоб у снігура короткий, товстий.
2. Фізкультхвилинка «Снігурі»
Ось на гілках подивися, (Руками ляскають себе по боках)
В червоних майках снігурі.( Показують грудки)
Розпустила пір'ячко,( Руки злегка в сторони, )
Гріються на сонечку.( Ворушать пальчиками)
Головою крутять, крутять, (Повороти головою вправо, вліво)
Полетіти вони хочуть. (Біжать по колу, змахуючи руками)
Кыш! Кыш! Полетіли!
3. Розгляд зразка. Уточнення послідовності і прийомів виконання роботи.
4.Продуктивная діяльність дітей. Складання колективної роботи.
5. Підсумок.
- Як називається цей птах? (Снігур)
- Назви, що є у птаха? (Тулуб, крила, голова)
- Якого кольору пір'я у снігура? (Червоні і чорні) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий