пятница, 4 марта 2016 г.

Шановні студенти 2_АД.
Вам потрібно скласти конспект ігри - заняття з дидактичною іграшкою для дітей молодшої групи.

Приклади конспектів:
Зоопарк
Мета. Навчити дітей розрізняти й називати диких тварин, їхні звички, їжу, якою вони живляться; виділяти кількість предметів незалежно від їх величини.
Обладнання. Відомі дітям дикі тварини і птахи. Клітки, будівельний матеріал, каса, квитки, гроші, талони дозволу на ловлю тварин, сітка; картинки з зображеннями їжі тварин (м'ясо, фрукти, овочі, зерно).
Хід гри. Дітей ділять на дві групи. Одна група бере сітку й талони і вирушає в поле, ліс, джунглі, до водойм для вилову тварин (розмішені в різних місцях кімнати). Друга — створює зоопарк: клітки, касу, вхід — з будівельного матеріалу. Пропонуйте дітям зайнятися підрахунком брусків і побудованих з них кліток, а також спійманих тварин. Зоопарк готовий. Клітки різного розміру розміщені так, щоб між ними можна було переміщати тварин; є майданчик для молодняку. Діти, які повернулися з подорожі, розміщують тварин по клітках, рахують їх, порівнюють кількість тварин різного виду. Клітки вибирають з таким розрахунком, щоб тваринам було зручно.
Тепер до зоопарку приходять відвідувачі. Працівники зоопарку годують тварин, а мисливці перевіряють, чи правильно підібрано їжу. Відвідувачі зоопарку рахують, скільки в кожній клітці тварин, обговорюють чи зручно їм, порівнюють за зовнішнім виглядом, розмірами.
Варіант. Запропонуйте дітям вивести дитинчат тварин на майданчик для молодняку. В цей час працівники зоопарку прибирають клітки, розширюють їх, якщо це необхідно і т. д. При поверненні з прогулянки тварин ще раз рахують, намагаються розмістити зручніше, ніж раніше.

Одягнемо ляльку на прогулянку
Мета. Навчити дітей відтворювати дії мами, няні та вихователя, які збирають дітей на прогулянку. Закріпити навички одягатися та роздягатися. Вчити дітей правильно називати одяг для різного сезону, підвести до розуміння загальних понять «одяг», «взуття».
Обладнання. Лялька, одяг для літнього, зимового, весняно-осіннього сезону, шафа та скриня для одягу, стілець. Картонні площинні ляльки та одяг з цупкого паперу (для кожної дитини), які зробили старші діти. Шафа — чотиригранна картонна коробка з прорізами для одягу (одна для чотирьох дітей).
Хід гри. Діти чують, що хтось стукає у двері. Вони відкривають і бачать ляльку, яка просить взяти її на прогулянку та показати майданчик. Діти з радістю погоджуються, але ляльку потрібно одягнути за сезоном. Де ж взяти одяг? Хтось із дітей, напевно, здогадається, що він у скрині. З дозволу вихователя діти по черзі виймають одяг із скрині, називають кожну річ, її колір, відбирають те, що необхідне ляльці саме в цей час. Дозвольте дітям потримати речі в руках, обмінятися ними, вияснити, які саме речі одягнути. Те, що не потрібно ляльці, діти вішають до шафи.
Потім діти під керівництвом вихователя в певній послідовності одягають ляльку на прогулянку. Вона дякує їм, виходить разом з ними в роздягальню і спостерігає, чи правильно вдягаються самі діти. На прогулянці ляльці можна показати майданчик, запросити до гри.
Варіант. Діти повертаються з прогулянки. Кожного одягнена лялька чекає на допомогу. Діти роздягають ляльок в потрібній послідовності. Одяг вішають до шафи чи складають в скриню по черзі: пальто, головні убори, чобітки і т. д. Якщо хтось помиляється, діти підказують, що за чим складати.

Виправ Петрушку
 Мета. Продовжувати розвивати слух, увагу, формувати навички правильного вимовляння звуків. Навчати вільно спілкуватися з ровесниками.
Обладнання. Петрушка, мішечок з іграшками, в назвах яких є звуки, які діти часто вимовляють неправильно (санчата, літак, автобус, заєць, кізочка, яйце, чашка, ложка, мишка, машина і т.д.).
Хід гри. Познайомте дітей з Петрушкою, який прийшов до них у гості з подарунками, але одержить їх лише той, хто старанно вимовлятиме тяжкі звуки.
Петрушка виймає з мішечка одну за одною іграшки, називав їх, навмисно пе¬реплутуючи звуки, й, хитро всміхаючись, спонукає дітей виправляти помилки. Діти виправляють Петрушку, але він знову перекручує слова. Діти повільно й чітко вимовляють тяжкі звуки, потім по черзі разом з Петрушкою роблять те ж саме. Декілька дітей підходять до нього ближче, щоб навчити його правильно вимовляти звуки. Інші, закривши очі й поклавши голову на долоні, уважно слухають. Коли Петрушка правильно вимовляє той чи інший тяжкий звук, діти піднімають один пальчик. Скільки звуків вдалося Петрушці вимовити правильно, стільки пальчиків піднято на руці у кожного. Якщо хтось прослухав і підняв менше ніж потрібно пальчиків. Петрушка, підійшовши ближче ще раз чітко вимовляє звуки. Тому, хто впорався з завданням, він дарує іграшки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий