Група 2-АД - 08.04.2020
Скласти конспекти занятия з соціума для дітей молодшого дошкільного віку.
Тема: «Веселка настрою»
Мета: Ознайомити дітей з поняттями «емоції та настрій»; учити розуміти своє почуття; розвивати здатність до емпатії;
Створювати позитивний настрій, знизити емоційну напругу; розвивати неординарне мислення, фантазії.
Обладнання: круги кольору веселки, вірш «Горе» Л.Б. Фесюкова
Хід заняття
1. Вправа «Назви своє ім`я і привітайся».
- Що таке «настрій»? Яким він може бути? Що хочеться робити коли гарний настрій? А коли поганий? Що можна зробити, щоб покращити свій настрій?
Розпізнавання емоцій (розглядати фотографій та облич – символів настрою)
2. Гра «Гойдалка настрою».
Гравці попарно сідають один навпроти одного. Перший, а потім другий зображують мімікою настрій, а інший відгадує його.
3. Вправа «Заспокійливі слова».
Дитина вдає, ніби плаче інші намагаються її заспокоїти. Як недалечко плаче хтось, спитай його «Ти чому?» погано друже, ти повір, плакати самому.
- Діти, як ви гадаєте, якого кольору сумний настрій? А веселий? Якого кольору щастя? А горе?
Горе в мене нині – Не посидиш на тині!
У лапту не можна грати, навіть на траві лежати.
І не можна грати в м`яч, хоч від горя сядь тай плач!
І за що мені ці муки?
- Як вигадаєте, діти, що трапилося? (Діти викладають свої думки).
- Одягнув нові я брюки!!!
- Як ви гадаєте, – горе це чи ні? Яким може бути справжнє горе? Чому кажуть – «почорнів від горя»?
4. Гра «Веселка настрою».
У кожної дитини кружечки кольору веселки, дорослий називає емоцію або почуття, Діти піднімають кружечок, який вважають відповідним цій емоції.
5. Малювання «Мій найкращий день».
6. Рухлива гра «Коли весело тобі роби так!»
Діти по черзі, стоячи в колі, на слова «роби так» показують будь – які рухи, а всі повторюють їх.
Якщо весело тобі ти роби так… Якщо весело тобі, другу поруч посміхнись…
Залишаємо конспенкти в коментарях.
Комментариев нет:
Отправить комментарий