понедельник, 30 марта 2020 г.

Група 2-АД

3 тиждень. дистанційного навчання -  1 квітня   Скласти конспект заняття з сенсорного виховання для дітей молодшого дошкільного віку.

Завдання залишати в коментарях.

 Виготовлення 2 дидактичної гри з сенсорного виховання.
Фото ігр залишайте в коментарях.

1 комментарий:

  1. «На гостини до Сороки-ворони»

    Мета: продовжувати фіксувати увагу дітей на формі предметів, навчати їх простим прийомам встановлення схожості і відмінності однорідних предметів , зіставляти форму предметів зі зразком; вчити розрізняти і називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний); вчити розрізняти і порівнювати предмети по величині (довгий – короткий, великий – маленький, високий – низький). Розвивати увагу, пам’ять, дрібні м’язи пальців рук. Виховувати спостережливість, бажання виконувати завдання.

    Хід заняття.

    Діти заходять в групу, вихователь звертає увагу на гостей, вітаються з ними.

    - А хто це до нас прилетів (звертає увагу на Сороку)?

    - Сорока-ворона.

    - Вірно, це Сорока до нас на гостини прилетіла (бере її в руки). Вона запрошує нас в гості. Живе вона далеко в лісі. Хто хоче вирушити з нами в дорогу? Тоді потрібно поспішати, сорока полетить, а ми підемо, може кого зустрінемо. Ось дві доріжки. По якій підемо? По довгій чи короткій? (визначають і йдуть по довгій доріжці). Зустрічають Колобка і знаходять атрибути (дидактичні матеріали для гри: кружечки, квадрати різного кольору обручі).

    Гра «Знайди будиночок» - діти підбирають ключі до будиночків (кружечки і квадрати). Далі вихователь пропонує повернутися і піти по іншій доріжці (вона приведе дітей на галявину, де знаходяться дві ялинки - висока і низька; два ведмеді – великий і маленький; три кошика з цеглинками, кубиками, мотрійками.

    - Ця доріжка привела нас в ліс.

    - Які ялинки тут ростуть на галявині?

    - Які ведмеді граються?

    - Скільки їх?

    - Якого кольору?

    Далі вихователь звертає увагу на кошики, що стоять під ялинкою, звертають увагу, що в кошиках багато цеглинок, кубиків і мотрійок. Вихователь пропонує дітям взяти по одній цеглинці, по одному кубику, по одній мотрійці. Визначають колір предметів. Що можна збудувати з цеглинки і кубика (стільчик). Будують стільчики для мотрійок, обігрують їх, визначають колір стільчиків, кількість, величину.

    - Ми можемо сісти на ці стільчики? Чому ні?

    Вихователь звертає увагу дітей на те, що зараз на вулиці зима, холодно і ведмеді взимку сплять в барлозі, але зима обійшла цю галявину і потрібно допомогти зимі. Адже ведмедям час спати.

    Гра «Сніжинки» - діти одягають шапочки і стають сніжинками, кружляють на галявині (вихователь розсипає сніжок).

    - Ось і на цю галявину прийшла зима, нехай ведмеді засинають в барлозі до весни, а нам час йти далі, адже Сорока чекає нас.

    Підходять до будинку сороки (Сорока сидить на дереві). Сорока нас вже зачекалась, каші наварила, проходьте, сідайте. Вихователь розповідає потішку «Сорока-ворона» - і роздає тарілочки різного кольору.

    Гра «Підбери ложку» - діти підбирають ложку за кольором, «куштують кашу», дякують Сороку за кашу.

    - Молодці, діти, виконали всі завдання Сороки і за це вона пригощає вас цукерками.

    - Скільки цукерок в коробці?

    - А нас скільки? – багато.

    - Беріть по одній цукерці, а рештою пригостіть гостей.

    Діти дякують Сороку, прощаються.

    ОтветитьУдалить